Only animal lovers go nuts

If I could choose to be re-born in next life, I really don't want to be human again.
But I probably don't mind being a cat. Preferably a domesticated one.
 I have a French bulldog back in Osaka.
When I type bulldog, I always mistype bullgod...well because they are like god.

 He's my god.

 I never liked cats so much until I met this one.

She's my muse.

My partner and I have a cat in Brooklyn.
My family back in Japan always had dogs.
We had Akita dog, which we ended up finding out he wasn't Akita but something called Mikawa dog after his death, and he had really funny barking.
It sounded like "Cola! Cola!" when he barked.
I was told he initially had a problem with his voice and the surgery he had made it worse.
 At that time, we had another dog, which was crossbreed 
and it was a huge white long hair female dog.
I was really little so she may have even looked bigger to me, 
and as far as I remember she didn't like me at all.
She bit each one of my fingers every time I tried to pet her.
And it would happen when I was leaving house for piano lesson.
I cannot remember exactly, but maybe I didn't want to play piano so that I would be 
happy to donate my fingers for her to chew them?
Only thing I remember was my fingers bleeding.
It was true bliss though growing up with these dogs from their puppy time to their end.

And I found this awesome custom clay jewelry designer, Sara, on Etsy.
Her shop,  Flower Land Shop sells custom dog and custom cat clay jewelry.
As soon as I found her shop, I was searching both my cat and dog pictures to send.

Then, Ta daa!!

 Both of them came out to look just like them!
Sara is very sweet and talented and she made me such lovely pieces.
And also as an Etsy seller myself, I love supporting handcraft designers too!

My animal collection keeps expanding...

.
.
.

and....oh yea,

IMPORTANT ANNOUNCEMENT! 

My shop is coming to Brooklyn Artists&Fleas on September 14th!


Thanks for reading.



もしも今後生まれ変わったら、人間にはなりたくないなーと心底思います。
でも猫なら良いかなと思ったりします。できたら飼い猫。。
私は大阪にフレンチブル がおります。
何故か日本語で🐶とタイプすると 絵文字に。。
可愛すぎて失神。

そしてブルックリンではパートナーと猫を飼ってます。
 彼女も凄い
可愛い。

猫昔はそんなに好きじゃなかったんですけど。でもこの子は例外。
私の大阪の家族はいつも犬を飼ってました。
私が物心つく前から既に秋田犬を飼ってたんですが、
てゆうか彼の死後、どうも美川犬?とかいう犬種だった事が分かったとか、
何だか惜しい響きですが。
そのワンちゃんは鳴き方がちょっとおかしくて、コラ!みたいな声で
聞いたとこによると喉の手術をして余計おかしくなったそうです。。可愛そうに。
そしてその頃、もう一匹雑種の真っ白い大きな雌犬を飼ってて、
多分私もちっちゃかったんで余計大きく見えたのかも知れませんが。
その雌だけ、どうも私の事そんなに好きじゃなかったみたいで、
毎回指をかまれていたの覚えています。
なでようとする度かまれてたんで、全部指かまれたんじゃないかなと思うんですが。。
その頃はピアノを習ってて、家を出る前になでようとしてかまれていたのが習慣だったので
もしかしたらピアノ嫌いだったからわざとかませていたのかな??いや、まさか。。
正確には覚えてませんが、血の出た指は覚えてます。
ちょっと血まみれな思い出もありましたが、そうやって犬と一緒に成長出来たのは
本当に良い事だったなと思います。 

そして、ETSYのサイトでクレイを使ってカスタムジュエリーを作ってる
お店を見つけたんです。
Flower Land Shop と言って色々、猫とか犬とかも作ってくれます。
私は見つけたとたん自分の猫と犬の写真を探し出しました!
そしてこんな可愛いのが届きました!


か、可愛い。。どーしましょー!!!
同じくETSYのショップオーナーとして、やっぱり手作りをしてる者同士、
応援したいと思ってます。
 (私のも宣伝しないとな。。)

そうです、宣伝!

ブルックリンのフリーマーケット、Artists&Fleasにて
9月14日、出店が決まりました~


読んでくれたひと、ありがとう。

Comments

Popular posts from this blog

Almost Autumn

I Wanna Be Buried in Dots

Questions to Be Answered